Träning!

Inför 2011 minns jag att ett av mina nyårslöften var att börja träna mer och sluta äta så mycket godis, höll jag det löftet? Nej! Visst, jag har ju tränat rätt så mycket simning, men utöver det har jag inte gjort ett enda skit, bara latat mig hemma framför datorn och käkat chocklad i princip, eller kanske inte riktigt, men nästan, haha! Nu inför 2012 har jag bestämt mig för att ta detta lite mer seriöst, bl a ska jag gå ut och powerwalka varje lördag förmidag(kan inte på söndag förmidag eftersom jag har simning då) och sen ska jag även försöka sluta att äta så mycket chocklad, haha, får se hur länger jag håller detta, men i vilket fall som, helst ska 2012 bli mitt bästa träningsår någonsin.Punkt.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fin blogg! :D

2012-01-07 @ 22:07:52
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0