Lite om mig och min blogg!

Tänkte berätta lite smått om mig och min blogg. Om ni vil läsa detta igen så har jag lagt in en länk på menyn. Iaf, här kommer det lite text om mig. Kommer fylla på här lite efter hand.
Jag som driver den här bloggen heter Paulina och jag är en tjej på 12 vårar. Som person är jag väldigt sprallig och glad och (oftast) även rätt så snabbtänkt. På fritiden spelar jag piano, simmar och är med vänner samt blogga då, hehe!

Här i min blogg skriver jag framför allt om min vardag, men även om foto, skönhet och mode. Detta är min åtonden blogg, om jag inte har helt fel och min allra första blogg startade jag februari 2009, så jag har bloggat rätt så länge. Det var nog allt jag hade att säga, om ni undrar något mer är det bara att fråga. Jag hoppas att ni gillar det jag skriver om och att ni ska trivas på min blogg, Puss!


Kommentarer
Postat av: Louise

fin bild! :)

2012-01-07 @ 21:54:01
URL: http://loisjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0