Byta blogg?

Hejsan alla bloggläsare!
Som ni kanske vet så fungerar det inte att blogga från blogg.se appen från min mobil. Men idag testade jag att blogga från appen på några av mina andra bloggar och då fungerade det helt galant. Så nu är jag jätte osäker, jag vill jättegärna stanna kvar på den här bloggen men samtidigt vill jag kunna mobil blogga genom appen också. Innan jag bestämmer mig ska jag nog skicka iväg ett mejl till blogg.se och fråga vad det är för fel och efter det får jag se om jag bytar blogg eller inte. Tänkte iaf visa hur själva felet "ser ut", så kanske det är någon av mina bloggläsare som kanske vet vad felet beror på?

Kommentarer
Postat av: Devi

Hejsan, vilken fin blogg du har! :)

anmäl dig till dagens blogg, vinnaren utses ikväll!

Anmäl dig här: http://rydwallmenon.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment



Kram!

2012-01-09 @ 02:58:08
URL: http://rydwallmenon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0